İKİ SERGİ GEZDİM PARİS’TE VE SOKAKLAR…

Geçtiğimiz hafta sonu St Germain galerileri çağdaş sanat eserlerinitoplu olarak sergilediler ve kolleksiyonerler için galerilerini tüm hafta sonu açık tuttular.

_MG_9144 l'asile

Yeni yazmakta olduğum Paris Sokakları kitabım için bazı özel sokakları gezmeye çıktığımda GALERIE MEYER-OCEANIC ART ‘IN vitrininde Jean-Michel Jaudet’in eseri ilgimi çekti ve galeriye girdim. Sanatçı da oradaydı ve hoş bir sohbet oldu..

DSCN6920

 

Sanatçının bana önerdiği birkaç sokağı da gezeceğim.

DSCN6941

Ardından bir süre yaşamış olduğum Saints-Peres sokağına gittim. Orada da Galerie Samatha Sellem de Street Art geleneğinden gelen JERK45’in eserleri ile karşılaştım. Sanatçı kitaplarını sevenlerine imzalıyordu.

Sergiyi gezdim, sert politik eleştiri içeren ilginç eserlerini gözrmek isterseniz eğer http://www.9eme.net sitesine bir göz atın.

DSCN6940

 

Sonra Paris’in sokaklarında sürdürdüm gezintimi.. Şehrin duvarları sanki galeri…

DSCN6952 DSCN6951

Yorum bırakın

Filed under Fotograflar, HABERLER, PARİS'TEN HABERLER, SANAT, SERGİLER

Bir Cevap Yazın

