RESSAM CLAUDE MONET’NİN GIVERNY’DEKİ EVİ (1inci bölüm)

007monetinhisgarden1905

Claude Monet’nin Paris’te günü birlik gidilip görülebilecek olan evine üçüncü kez gittim. Ressamı yoğun biçimde etkilemiş olan bahçesinin Haziran ayı fotograflarını çektim. Ancak evinin içinde fotograf çektirilmemesi koşuluna uydum ve o fotografları başkalarının fotograflarından seçtim. Birkaç tane de Monet resmini seçtim.

Ressam bahçesini para kazanana kadar hep kendisi yapmış,para kzanmaya başladıktan sonra birkaç bahçıvan tuttuğu söyleniyor. Şu anda bir vakıf tarafından korunan ev ve bahçe Giverny’nin en etkin gezilen turizm merkezi halinde…

monet-giverny-balcon-fleurs

chambre-monet fenetre-atelier

Monet.+salle+à+manger.+A+Monet.+étkező. maison-de-claude-monet

 

SANATÇININ BAZI ESERLERİ

claude-monet-les-nympheas fs1q5hat pont_japonais Tableau Monet Ombrelle Camille

Yorum bırakın

Filed under Fotograflar, HABERLER, PARİS'TEN HABERLER, SANAT, SERGİLER, TANITIMLAR & DUYURULAR

Bir Cevap Yazın

