AYAĞINIZA KURŞUN SIKMAYIN !

 

ekmeleddin-ihsanoglu-stand-up-roportaji-cuneyt-6165136_1873_b

Biz duygusal milletiz, aklımızla duygularımız hep birbirine karışır, adam size hükmetse bile, güçlü diye hoşumuza gider. Bayrak yere düştü mü, kim kimdir fark etmez herkes birleşir, bayrak yerden kalkınca herkes birbirini yer. Bu ve buna benzer pek çok duygusal örnek verilebilir bizim davranışlarımız üzerine..

Ekmeleddin İhsanoğlu, CHP ve MHP nin çatı adayı olarak sunulduğundan beri, özellikle “müslüman” kimliğinden kaynaklanan pek çok eleştiri geliyor ve gerek CHP’nin gerekse MHP’nin bu seçiminin yanlış olduğu üzerine herkes konuşuyor, hatta öylesine ki “bilim adamı” olduğu halde ve aklını kullanmayı bilmesi olağan olması gerektiği halde, CHP içinden karşı çıkanlar da var…

İhsanoğlu’nu bir tek kere Monaco’da uluslararası bir toplantıya konuşmacı olarak geldiğinde gördüm, diğer tüm bilgilerim internet kaynaklı. Ama FARK ETMEZ, benim oyum ona gidecek, çünkü herşeyden önce ben RECEP TAYYİP ERDOĞAN’ı istemiyorum, onu istemediğim gibi AKP iktidarını da istemiyorum ve ona sözü geçecek birisinin ortaya artık çıkmasını istiyorum..

Kendisine herkes “Ekmel” dermiş, öyle diyor..

Ekmel bey seçildiği takdirde, kendisinin bir koalisyonun Cumhurbaşkanı olduğunu bilecek ve o bilinçle hareket edecek, tarihte bırakacağı izin öneminin de farkında olacak… Bu nedenle artık ayağımıza kurşun sıkmaktan vazgeçelim.

Tayyip Erdoğan’ı bugün bulunduğu yere taşıyanlar kimlerdir? Biz değil miyiz? Yetmez ama evet diye oy verenler, evinde oturup ah vah edenler, bu adamlara oy verilmez deyip sandığa gitmeyenler..

Annemin bana bir öğüdü vardı, 18 yaşıma bastığım günden beri uygularım…

Akşam yatmadan önce, aynanın karşısında kendinize bir bakın ve şu soruyu sorun: “Ben bugün kime ne yaptım?” “Yarın kime ne yapacağım?” Eğer orada da kendinize yalan söylemekteyseniz, artık sizin için bir çare kalmamış demektir, ama yalanın bir yararı yok, çünkü AKP iktidarının ve bugün çekmekte olduğumuz sıkıntıların bir tek suçlusu var, o da biziz, çünkü biz ancak ahkâm kesmeyi biliyoruz, ileri geri konuşmayı biliyoruz, ama doğru dürüst düşünmeyi, canımızı dişimize takıp çalışmayı BİLMİYORUZ! Tembeliz, tembel…

Eğer CHP Kürt sorununun çözümü için olumlu bir görüş sergilemiş ise, o zaman Ekmel bey onu engelleyecek gücü kendisinde bulamaz. MHP bugünkü oy oranı ile Kürt sorununun çözümünü engelleyecek güçte değildir. Bunlar Kürt meselesi hakkındaki somut gerçekler…

RTE’nın ne yapmakta olduğu ise gözler önünde…

Bakın, yayın yasağı var, başkonsolosumuz ve diğer esir Türkler hakkında hiç bir bilgimiz yok. Yaşıyorlar mı? Öldürüldüler mi? Ne oldu? Ne zaman gelecekler?

İŞİD sünni bir örgüt ve RTE’nin hayali Sünni bir Orta Doğu, AKP den gelen açıklamalar da bu yönde, yani Türkiye bugün katliamları ile ünlenen bir terörist gurubu mu kolluyor? İşte Ekmel bey bunların hiçbirisine izin vermez, vermek istese bile VEREMEZ, çünkü kimin adayı olarak seçildiğinin bilincinde olacak kadar akıllı olduğu ortada.

Efendim, CHP içinden başka aday mı bulunamazdı? Bulunurdu, hatta ben bir tanesi için yazı bile yazdım. Rıza Türmen’in o makama yakışacağını söylemiştim, ama bugün bakıyorum Ekmel beyin karşısında RTE sus pus.. Tam ters köşeye yattı ve golü yedi, öylesine ki adaylıktan bile çekilebilir, üç dönem şartını salt genel başkan için bile değiştirebilir, çünkü temel korkusu YARGILANMAK…

Bu yazı bitmez… HERKES ŞAPKASINI ÖNÜNE KOYSUN VE BİR KERE DAHA DÜŞÜNSÜN. EKMEL BEY İÇİN İLERİ GERİ YAZMANIN HİÇ BİR YARARI YOK, AYAĞINIZA KURŞUN SIKMAKTAN VAZGEÇİN…

 

Yorum bırakın

Filed under SİYASİ YAZILAR, YAZILAR

Bir Cevap Yazın

